Kafayı yicem artık
13
●844
- 24-09-2022, 02:49:49Elbistan mı ?Mehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dışarıdan birileri gelip elbistandaki hastaneyi görseler ne büyük felan derler. Hizmetin kralı var derler. Sıra vs yok sanarlar. İçi bomboş doktordan yoksun bir hastane. Randevuyu 2 ay sonraya veriyorlar. Bazı bölümlerde doktor bile yok. Kocaman hastane içerisi bomboş .
- 24-09-2022, 09:03:50Standart dahiliye doktorları (!) Direkt gastroentrolojiye yönlendirirler. Neyse herkesin bildiği şeyler hakkında eleştiri yaparak konuyu dağıtmayayım.
Çevre il ve ilçelerde kadrosunda genel cerrah bulunan hastaneleri arayıp endoskopi yapıp yapmadıklarını sorun. Endoskopiyi genel cerrahi servisleri yapıyor genelde. Yanlış biliyor da olabilirim. Ben genel cerrahi servisinde yaptırmıştım. Özellikle ilçeleri tercih edebilirsiniz. Yapıyoruz cevabı veren hastanelerin yoğunluklarını öğrenin. Yakın tarihe randevu verilebileceğini söyleyen ilçeleri tercih edebilirsiniz.
Biraz yorucu bir süreç olabilir. Şimdiden sabır diliyorum. Ben Ankara Şehir Hastanesi'nde 2021 Haziran ayında başvurduğum rahatsızlık için 2022 Şubat ayına randevu alabilmiştim. Sinirlenip yaptırmadım. Kovid tedbirleri rahatlatılınca bulunduğum ilçede 1 hafta içinde yaptırdım. Ama tarih Mart 2022 olmuştu bile.
Dışarıdan birileri gelip elbistandaki hastaneyi görseler ne büyük felan derler. Hizmetin kralı var derler. Sıra vs yok sanarlar. İçi bomboş doktordan yoksun bir hastane. Randevuyu 2 ay sonraya veriyorlar. Bazı bölümlerde doktor bile yok. Kocaman hastane içerisi bomboş .