Elbistan mı ?

Dışarıdan birileri gelip elbistandaki hastaneyi görseler ne büyük felan derler. Hizmetin kralı var derler. Sıra vs yok sanarlar. İçi bomboş doktordan yoksun bir hastane. Randevuyu 2 ay sonraya veriyorlar. Bazı bölümlerde doktor bile yok. Kocaman hastane içerisi bomboş .