Burası bir Müslüman ülke.
Kim kime dum Duma.
Rabbım nazar değirmesin.
Geçen yıl aldığım ürün 3.5 kat zamlanmış
23
●1.126
- 23-09-2022, 21:57:27Alakası yok, dolar tutulamıyor. Ülkeyi yönetenlere ne kendi insanımızın, ne de dışarıdakilerin zerre güveni yok. En önemlisi üretim yok, adalet yok, eğitim yok. Adamlar kamera karşısına geçip, şöyle büyüdük, böyle şahlandık, Avrupa bizi kıskanıyor dediler. Sonra ne oldu? Savaşta olan ülkeden (Ukrayna) buğday ithal ettik. Hala da ediyoruz, neden? 10 TL'lik maskeleri 50 TL'ye satanlar yüzünden mi?bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2022, 15:15:55Geçena ay kampanya ve promosyonlarla 20 bin tlye 3 ay taksit 0 faiz iphone 13 aldım. Şimdi minimum 25-26 bin bantlarında. Apple'ın kendi sitesinde 29 bin tl.
Bu ülke de bir çöp dahi alsanız ertesi gün zamlanıyor.



