bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela 10 tl olan maskeleri zamanında 50 100 tlye satanlar diyelim,mesela tavuk etini çamaşır suyu ile beyazlatıp satanlar,mesela daire maliyeti 200-300 bin tl iken 2-3 milyona satanlar böyle böyle uzar gider liste
Alakası yok, dolar tutulamıyor. Ülkeyi yönetenlere ne kendi insanımızın, ne de dışarıdakilerin zerre güveni yok. En önemlisi üretim yok, adalet yok, eğitim yok. Adamlar kamera karşısına geçip, şöyle büyüdük, böyle şahlandık, Avrupa bizi kıskanıyor dediler. Sonra ne oldu? Savaşta olan ülkeden (Ukrayna) buğday ithal ettik. Hala da ediyoruz, neden? 10 TL'lik maskeleri 50 TL'ye satanlar yüzünden mi?