sosyal grup kurduk. yaklaşık 100 kişiyiz. mesaj atıldığında, konu açıldığında mesaj vs gelmiyor. e-mail de çok sağlıklı olmaz sanki. direkt bildirim kutusuna düşürme şansımız yok mu :(