• 21-09-2022, 14:56:57
    #28
    Yapman gereken şey basit aslında. Ama burada işin içine giren asıl şey disiplin ve irade.

    5.000 TL çok büyük bir borç değil. Gelirin ve giderin ne bilmiyoruz. Örneğin her akşam dışarı çıkıyorsan, bir süre çıkmayacaksın. Abur cubur diyorsan, bir süre yemeyeceksin. Sigara içiyorsan, azaltacaksın. Bir yerlerden artırıp ek gelir ile borcu kapatmaya çalışacaksın.
    • yusufengz
    yusufengz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-09-2022, 15:31:58
    #29
    herkes ıyı guzel demiş çok kolay demıs sunu yapmalısın demişte,tespit doğru ama uygulanamıyor sıkıntı orada işte..

    bukadar kolay madem neden bu halde ulkenın yarısından daha fazlası
  • 21-09-2022, 16:35:27
    #30
    Allah yardım etsin hocam, borçlu olmak kötü durum vesselam.
  • 21-09-2022, 18:09:28
    #31
    Kesinlikle kredi çekip kredi kapamaya çalışma bu sefer hem kredi borcun olur hemde kredi kartını illa ki kullanacağın için kredi kartına borcun olur. Bu sefer 2 tarafdan faiz ödemeye başlarsın. Sana tavsiyem üç beş gelirim var demiştin. İlk maaş gününde tüm kredi kartı borcunu ödeyip kartını kullanıma kapatıp kırıp atman olacaktır. Daha sonra daha düşük limitli 500-1000 tl gibi seni rahatsız etmiyecek bir kart alman seni rahatlatacaktır. Maaşının çoğunu kredi kartına yatırdığında sen ne yiyeceksin diye düşünüyorsan, şöyle düşün olmayan parayı harcayamazsın. Ama o kredi kartı cebinde durduğunda dürtüyor insanı harcayası geliyor.

    Bir diğer önerim ise aynı sistemi kademe kademe yapman. İlk ay 5den 4 bine çek daha sonra 4den 3 e şeklinde borcu eritebilirsin.

    yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarda bir kullanıcı yapılandırmktan bahsetti onu deneyeceğim hocam teşekkür ediyorum 🙏
    Yapılandırma işi çok mantıklı değildir. Sizin kredi puanınızı etkiler.
  • 21-09-2022, 18:49:19
    #32
    batuhan0088 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle kredi çekip kredi kapamaya çalışma bu sefer hem kredi borcun olur hemde kredi kartını illa ki kullanacağın için kredi kartına borcun olur. Bu sefer 2 tarafdan faiz ödemeye başlarsın. Sana tavsiyem üç beş gelirim var demiştin. İlk maaş gününde tüm kredi kartı borcunu ödeyip kartını kullanıma kapatıp kırıp atman olacaktır. Daha sonra daha düşük limitli 500-1000 tl gibi seni rahatsız etmiyecek bir kart alman seni rahatlatacaktır. Maaşının çoğunu kredi kartına yatırdığında sen ne yiyeceksin diye düşünüyorsan, şöyle düşün olmayan parayı harcayamazsın. Ama o kredi kartı cebinde durduğunda dürtüyor insanı harcayası geliyor.

    Bir diğer önerim ise aynı sistemi kademe kademe yapman. İlk ay 5den 4 bine çek daha sonra 4den 3 e şeklinde borcu eritebilirsin.


    Yapılandırma işi çok mantıklı değildir. Sizin kredi puanınızı etkiler.
    Tavsiyeniz içim teşekkür ediyorum hocam 🙏
  • 21-09-2022, 20:52:21
    #33
    Kart kullandığın banka finansbank veya iş bank gibi bir banka ise iletişime geç esktre taksitlendirmek istediğini bildir. 12 aya bölerler. Faizi çok yüksek değil. Bireysel kredi gibi ödeyebilirsiniz. Ekstradan kredi çekmen olumlu olmaz ve banka vermiyecektir. Ödemeli düzenli yapmadığından. Maaş bodrosu ile kredi kartı aldıysan sıkıntı yok limit ekstra artar.