batuhan0088 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle kredi çekip kredi kapamaya çalışma bu sefer hem kredi borcun olur hemde kredi kartını illa ki kullanacağın için kredi kartına borcun olur. Bu sefer 2 tarafdan faiz ödemeye başlarsın. Sana tavsiyem üç beş gelirim var demiştin. İlk maaş gününde tüm kredi kartı borcunu ödeyip kartını kullanıma kapatıp kırıp atman olacaktır. Daha sonra daha düşük limitli 500-1000 tl gibi seni rahatsız etmiyecek bir kart alman seni rahatlatacaktır. Maaşının çoğunu kredi kartına yatırdığında sen ne yiyeceksin diye düşünüyorsan, şöyle düşün olmayan parayı harcayamazsın. Ama o kredi kartı cebinde durduğunda dürtüyor insanı harcayası geliyor.

Bir diğer önerim ise aynı sistemi kademe kademe yapman. İlk ay 5den 4 bine çek daha sonra 4den 3 e şeklinde borcu eritebilirsin.


Yapılandırma işi çok mantıklı değildir. Sizin kredi puanınızı etkiler.
Tavsiyeniz içim teşekkür ediyorum hocam 🙏