• 20-09-2022, 17:47:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Uzun zamandır beklediğim yurda yerleştim.
    Devlet yurdunda kalıyorum Süleymancılardan iyidir😄
    Ortam samimi tabi bazı kısımları var mesela 5'ten sonra içeri giremiyosun 3 ikaz veriliyor en son atılıyorsun.
    Haricinde yemek saati çay saati falan anons ediliyor.
    Ama bunlar iyi yanı, ne arkanı toplayan biri var ne de sizle ilgilenen biri hafta sonları görebiliyorum ailemi.Garip bir duygu ama alışmak lazım
    Vakit ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim merak ettiğiniz olursa cevaplayabilirim.
  • 20-09-2022, 17:50:14
    #2
    Hayırlı olsun kardeşim.
  • 20-09-2022, 17:51:01
    #3
    Hayırlı olsun, böyle yurtlarda kalan insanların başarı oranını daha yüksek görüyorum. Sonuçta sosyalleşmek için fazla zamanı olmuyor ve biraz daha hayatın gerçeklerinin farkına varıyorlar. Haylaz ve tembel insanlarla takılmamanı öneririm, çünkü farkında olmadan seni de kendilerine benzetiyorlar. Derslerinde bol şans.
  • 20-09-2022, 17:51:56
    #4
    hayırlı olsun hocam, isim farketmez herhangi bir cemaat yurdundan daha iyidir Devlet'in yurdunda kalmak.
  • 20-09-2022, 17:52:35
    #5
    Hayırlı olsun.
    • hesaplisansatis
    hesaplisansatis bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-09-2022, 17:53:24
    #6
    Güzel zamanlar hocam tadını çıkarın
  • 20-09-2022, 17:58:56
    #7
    Hayırlı olsun hocam 😊
  • 20-09-2022, 18:04:04
    #8
    Hocam hayırlı olsun da arkamızı toplayan yok demişsiniz. Üniversite çağına gelmişsiniz kim toplasın sizin arkanızı 😂😂

    Yemekleri siz pişirmiyorsunuz ona dua edin. Eve falan çıksan her iş sana bakacak😂😂
  • 20-09-2022, 18:08:27
    #9
    hesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır beklediğim yurda yerleştim.
    Devlet yurdunda kalıyorum Süleymancılardan iyidir😄
    Ortam samimi tabi bazı kısımları var mesela 5'ten sonra içeri giremiyosun 3 ikaz veriliyor en son atılıyorsun.
    Haricinde yemek saati çay saati falan anons ediliyor.
    Ama bunlar iyi yanı, ne arkanı toplayan biri var ne de sizle ilgilenen biri hafta sonları görebiliyorum ailemi.Garip bir duygu ama alışmak lazım
    Vakit ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim merak ettiğiniz olursa cevaplayabilirim.
    Gece 5 mi gündüz 5 mi?