Uzun zamandır beklediğim yurda yerleştim.
Devlet yurdunda kalıyorum Süleymancılardan iyidir😄
Ortam samimi tabi bazı kısımları var mesela 5'ten sonra içeri giremiyosun 3 ikaz veriliyor en son atılıyorsun.
Haricinde yemek saati çay saati falan anons ediliyor.
Ama bunlar iyi yanı, ne arkanı toplayan biri var ne de sizle ilgilenen biri hafta sonları görebiliyorum ailemi.Garip bir duygu ama alışmak lazım
Vakit ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim merak ettiğiniz olursa cevaplayabilirim.