Medeniyet dediğin tek gözü kalmış canavar..
16
●2.215
- 13-03-2009, 17:14:28Bobilerde bugün geziyordum arkadaşlar bir resim gördüm gerçektende çok hoşuma gitti. Bir resim bana bir kaç şeyi anlatabilmeye yetti ve sizlerlede paylaşmak istedim.
- 13-03-2009, 17:18:46Hadi be

Yav bende biliyorum tek dişi olmuşu
Güzel bir çevirmeyle bir kaç şey anlatabilmişler onu kasteddim usta
- 13-03-2009, 17:21:10DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırak ya
Kıskanmışsın çocuğun saçlarını çamur atıyorsun. - 13-03-2009, 17:22:02Üyeliği durdurulduvaaay gerçektende süper düşünülmüş.helal olsun
- 13-03-2009, 17:23:07Üyeliği durduruldu
- 13-03-2009, 17:25:02
- 13-03-2009, 17:30:36Elazığlıyla resimdekinin stiller aynı olunca ister istemez bir koruma psikolojisi oluştu kendilerinde

