• 13-03-2009, 17:14:28
    #1
    Bobilerde bugün geziyordum arkadaşlar bir resim gördüm gerçektende çok hoşuma gitti. Bir resim bana bir kaç şeyi anlatabilmeye yetti ve sizlerlede paylaşmak istedim.

  • 13-03-2009, 17:15:50
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    O tek dişi kalmış canavar olacak.
  • 13-03-2009, 17:18:46
    #3
    Hadi be

    Yav bende biliyorum tek dişi olmuşu
    Güzel bir çevirmeyle bir kaç şey anlatabilmişler onu kasteddim usta
  • 13-03-2009, 17:21:10
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi be
    Yav bende biliyorum tek dişi olmuşu
    Güzel bir çevirmeyle bir kaç şey anlatabilmişler onu kasteddim usta

    Bırak ya

    Kıskanmışsın çocuğun saçlarını çamur atıyorsun.
  • 13-03-2009, 17:22:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    vaaay gerçektende süper düşünülmüş.helal olsun
  • 13-03-2009, 17:23:07
    #6
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Elazığlı168 'nın üzerine gitmeyin,onunda tek gözü kalmış
  • 13-03-2009, 17:25:02
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Elazığlı168 'nın üzerine gitmeyin,onunda tek gözü kalmış

    Evet gözüm sende
  • 13-03-2009, 17:30:36
    #8
    Elazığlıyla resimdekinin stiller aynı olunca ister istemez bir koruma psikolojisi oluştu kendilerinde
  • 13-03-2009, 17:51:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Gözü