Yarın Okullar Açılıyor heyecan yok kimsede... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yarın Okullar Açılıyor heyecan yok kimsede...
9
●
362
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yarın Okullar Açılıyor heyecan yok kimsede...
1
2
11-09-2022, 20:41:22
#10
Eatalay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ya hocam ben liseyi disardan bitirdim maddi durumdan ama çocukken okul açılacak diye heyecanlıydim her zaman ama artık o hevesler bile öldü
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler