• 09-09-2022, 21:50:20
    #1
    Başarılı insanların kısa hikayelerini paylaşan storybox kanalı bende inanılmaz bir farkındalık oluşturdu.

    Bu kanalda 100 farklı başarı öyküsü izledim. Ve aslında hepsinde bazı ortak noktalar olduğunu keşfettim.
    Azim, tutku ve çalışkanlık gibi bilindik şeyleri sıralamıcam. Daha ötesinde...

    Beynimin içinde sürekli yankılanan bir soru vardı. Bu gizemli sorunun cevabını buldum.

    O cevaba gelmeden önce...

    Grafiker bir arkadaşım var. Kazandığı ne var ne yok köşeye atıyor.
    Ne bilim altın, kripto gibi şeyler.

    Ben ise bunları yapmadığım için sürekli beni fena halde eziyordu.
    Bir gün yine paranı altına yatırsaydın, şuan şu kadarın olacaktı dedi. Orada patladım.

    İşte tartışmanın bu noktası izlediğim 100 videoya geliyor.

    İşlerinde kuantum sıçrama yaparak ansızın yükselenlere bir bakın.
    Kırılma anlarında tüm paralarını işlerine yatırdılar. Hatta borç alıp onu da işe gömdüler.

    Çünkü geri dönüşü en yüksek yatırımın böyle olduğunu biliyorlardı.

    O yüzden ceplerimi boşaltana kadar işime, eğitimime daha doğrusu kendime yaptığım yatırımın doğru olduğunu anladım.
    Geriye dönüp baktığımda 1 yıl önceyle bugünün altın fiyatlarındaki artış 2x falan.

    Ama benim işlerimi geliştirmek için harcadığım para kazançlarımı 4-5x arttırdı.

    Kısacası paranın değerini koruması için altın ıvır zıvır tercih edilebilirse de...
    Gerçek bir yatırım gibi görülmemesi gerektiğini düşünüyorum.

    Saygılar ve sevgiler...
    • NursenAy
    • Muktesit
    • ArdaEgridere
    ArdaEgridere ve bunu beğendi.
    7 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2022, 21:53:42
    #2
    Öyle yaptılar çünkü borçlanma maliyeti eldekini kullanma maliyetinden daha azdır bu yüzden tüm buyuk firmalar tüm işlerini borçalanarak yaparlar bakınız apple,google…
  • 09-09-2022, 21:54:37
    #3
    her insan farklı yönlendirme yapıyor. iyi niyetliler ise dogruyu söyler.
    izlemeye gerek yok demiyorum ufkunu açar, farklı yollar belirler fakat,

    akıllı adam parasını, kazandıgı yere yatırır.
    esnaf adam mal alır, malına yatırır.
    malına, işine, kendine yatırım yapan adam her zaman kazanir.
  • 09-09-2022, 21:55:54
    #4
    Kendine yaptigin yatırım ve deneyim her zaman kazandırır en azından kaybettirmez.

    Ama harici tüm yatırımlar kaybettirir. Nokta...
  • 09-09-2022, 21:56:07
    #5
    Parayı kullanmıyorsan boşta tutmaman gerekiyor o yüzden altın vs alınıyor zaten hocam işi olan işine yatırmalı süreklü büyütmeyi düşünmelidir.
    Fazlada hırs yapmak iyi değil bunuda köşeye yazalım. HATA yapmak kadar da güzel birşey yoktur çünkü öğrenmek için bol bol hata ve yanlışlar yapmak gerekiyor.
  • 09-09-2022, 22:11:41
    #6
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Valla hocam ne zaman konulariniza denk gelsem içerisinde sadece açık sozlulukle kendi isinizin reklamı oluyor. Kötü yönden söylemiyorum. Siz oradan kazaniyorsunuzdur başkası ise işinden kazandığını farklı bir yerde X2-4-6 yapıyordur.
    Şahsen kendi islerimde kazandigimi tekrar işime yatırım yapmıyorum, çünkü işimi iyi yapıyorum. 👍
  • 09-09-2022, 22:22:36
    #7
    basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam ne zaman konulariniza denk gelsem içerisinde sadece açık sozlulukle kendi isinizin reklamı oluyor. Kötü yönden söylemiyorum. Siz oradan kazaniyorsunuzdur başkası ise işinden kazandığını farklı bir yerde X2-4-6 yapıyordur.
    Şahsen kendi islerimde kazandigimi tekrar işime yatırım yapmıyorum, çünkü işimi iyi yapıyorum. 👍
    sadece iş geliştirme üzerine fikirlerimi anlatmak istedim.
    siz de işinizi iyi yaptığınızı düşünebilir ve geliştirmeye gerek duymayabilirsiniz.

    herkesin yolu farklı olabilir saygı duyuyorum.
    • NursenAy
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2022, 23:01:17
    #8
    Konular aynı hissiyatı vermiyor şimdi. Kullanıcı adınızı çabuk eski hâline döndürün! Ben Mcatakcin'i görmek istiyorum. 😂😂
    • MELİH
    • constantine38
    constantine38 ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2022, 23:12:50
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konular aynı hissiyatı vermiyor şimdi. Kullanıcı adınızı çabuk eski hâline döndürün! Ben Mcatakcin'i görmek istiyorum. 😂😂
    coşkun abi avatarımdaki kırmızıyı bile değiştirtti yani artık eski mcatakcin tarihe gömüldü ama hissiyatı yine yakalarız ya mayamız aynı (:
    • NursenAy
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.