Valla hocam ne zaman konulariniza denk gelsem içerisinde sadece açık sozlulukle kendi isinizin reklamı oluyor. Kötü yönden söylemiyorum. Siz oradan kazaniyorsunuzdur başkası ise işinden kazandığını farklı bir yerde X2-4-6 yapıyordur.
Şahsen kendi islerimde kazandigimi tekrar işime yatırım yapmıyorum, çünkü işimi iyi yapıyorum. 👍
sadece iş geliştirme üzerine fikirlerimi anlatmak istedim.
siz de işinizi iyi yaptığınızı düşünebilir ve geliştirmeye gerek duymayabilirsiniz.
herkesin yolu farklı olabilir saygı duyuyorum.