basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam ne zaman konulariniza denk gelsem içerisinde sadece açık sozlulukle kendi isinizin reklamı oluyor. Kötü yönden söylemiyorum. Siz oradan kazaniyorsunuzdur başkası ise işinden kazandığını farklı bir yerde X2-4-6 yapıyordur.
Şahsen kendi islerimde kazandigimi tekrar işime yatırım yapmıyorum, çünkü işimi iyi yapıyorum. 👍
sadece iş geliştirme üzerine fikirlerimi anlatmak istedim.
siz de işinizi iyi yaptığınızı düşünebilir ve geliştirmeye gerek duymayabilirsiniz.

herkesin yolu farklı olabilir saygı duyuyorum.