• 09-09-2022, 16:44:52
    #1
    Merhaba, ikinci öğretim yani akşam öğretimini önerirmisiniz? Bazı yorumları okudum çok memnun olanlar var hiç memnun olmayanlar var çözemedim? Teşekkür ederim.
  • 09-09-2022, 16:45:32
    #2
    Ben ikinci öğretim okudum, tekrar üniversite okuyacak olsam yine ikinci öğretim okurdum
  • 09-09-2022, 16:45:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Akşam gidiyorsun tek farkı bu gündüz işte de çalışabilirsin ek avantajlı her şeyi aynı
  • 09-09-2022, 16:46:28
    #4
    Ben de ikinci öğretim okudum tavsiye ederim hocam, haftada 1 gün boş oluyor genelde zaten veya dersinin erken bittiği gece de takılabiliyorsun.
  • 09-09-2022, 16:47:02
    #5
    .best ONE 🏆
    Bulunduğun konuma üniversitenin bulunduğu konuma bağlı olarak değişir. Ben ikinci öğretim okuyorum hem okuyup hem çalışmak istiyorsanız ideal.
  • 09-09-2022, 16:53:55
    #6
    Düzgün kampüsü olan bir üniversitede okuyacaksanız; Üniversite ortamını gerçekten yaşamak için Gündüz çok daha iyi.

    Apartmandan bozma bir üniversitede okuyacak iseniz; 2. Öğretim çok daha iyidir. Şehir dışında okuyacaksanız sabaha kadar okey, 101 dönersiniz arkadaşlarla.

    Hey gidi günler...
    Sabah 10:30 kalkış, kahvaltı, Saat 11:30 internet cafe, saat:17:00 okul, saat 22:30 - 23:00 ders biter, 23:30 öğrenci evinde 101, Dost kazığı, saat 02:30 - 03:30 civarı oyun biter, yandaki kelle paçacıya gider paça içer eve dönüp yatardım.
  • 09-09-2022, 16:58:51
    #7
    Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzgün kampüsü olan bir üniversitede okuyacaksanız; Üniversite ortamını gerçekten yaşamak için Gündüz çok daha iyi.

    Apartmandan bozma bir üniversitede okuyacak iseniz; 2. Öğretim çok daha iyidir. Şehir dışında okuyacaksanız sabaha kadar okey, 101 dönersiniz arkadaşlarla.

    Hey gidi günler...
    Sabah 10:30 kalkış, kahvaltı, Saat 11:30 internet cafe, saat:17:00 okul, saat 22:30 - 23:00 ders biter, 23:30 öğrenci evinde 101, Dost kazığı, saat 02:30 - 03:30 civarı oyun biter, yandaki kelle paçacıya gider paça içer eve dönüp yatardım.
    Katılıyorum,

    Ben Muğla'da okudum. Yoklama kartlıydı, bırakıp araba kiralayıp geziyordum
  • 09-09-2022, 17:00:15
    #8
    Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzgün kampüsü olan bir üniversitede okuyacaksanız; Üniversite ortamını gerçekten yaşamak için Gündüz çok daha iyi.

    Apartmandan bozma bir üniversitede okuyacak iseniz; 2. Öğretim çok daha iyidir. Şehir dışında okuyacaksanız sabaha kadar okey, 101 dönersiniz arkadaşlarla.

    Hey gidi günler...
    Sabah 10:30 kalkış, kahvaltı, Saat 11:30 internet cafe, saat:17:00 okul, saat 22:30 - 23:00 ders biter, 23:30 öğrenci evinde 101, Dost kazığı, saat 02:30 - 03:30 civarı oyun biter, yandaki kelle paçacıya gider paça içer eve dönüp yatardım.
    Mükemmel bir döngünüz varmış hocam Benim istediğim İstanbul'a yakın olması tek şart bu
  • 09-09-2022, 19:53:04
    #9
    Harç × 2
    Gece verim alamazsın