Üniversite İkinci Öğretim Önerirmisiniz?
10
●234
- 09-09-2022, 16:44:52Merhaba, ikinci öğretim yani akşam öğretimini önerirmisiniz? Bazı yorumları okudum çok memnun olanlar var hiç memnun olmayanlar var çözemedim? Teşekkür ederim.
- 09-09-2022, 16:45:32Ben ikinci öğretim okudum, tekrar üniversite okuyacak olsam yine ikinci öğretim okurdum
- 09-09-2022, 16:46:28Ben de ikinci öğretim okudum tavsiye ederim hocam, haftada 1 gün boş oluyor genelde zaten veya dersinin erken bittiği gece de takılabiliyorsun.
- 09-09-2022, 16:53:55Düzgün kampüsü olan bir üniversitede okuyacaksanız; Üniversite ortamını gerçekten yaşamak için Gündüz çok daha iyi.
Apartmandan bozma bir üniversitede okuyacak iseniz; 2. Öğretim çok daha iyidir. Şehir dışında okuyacaksanız sabaha kadar okey, 101 dönersiniz arkadaşlarla.
Hey gidi günler...
Sabah 10:30 kalkış, kahvaltı, Saat 11:30 internet cafe, saat:17:00 okul, saat 22:30 - 23:00 ders biter, 23:30 öğrenci evinde 101, Dost kazığı, saat 02:30 - 03:30 civarı oyun biter, yandaki kelle paçacıya gider paça içer eve dönüp yatardım.
- 09-09-2022, 16:58:51Katılıyorum,Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Muğla'da okudum. Yoklama kartlıydı, bırakıp araba kiralayıp geziyordum
- 09-09-2022, 17:00:15Mükemmel bir döngünüz varmış hocamPipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim istediğim İstanbul'a yakın olması tek şart bu
