Düzgün kampüsü olan bir üniversitede okuyacaksanız; Üniversite ortamını gerçekten yaşamak için Gündüz çok daha iyi.
Apartmandan bozma bir üniversitede okuyacak iseniz; 2. Öğretim çok daha iyidir. Şehir dışında okuyacaksanız sabaha kadar okey, 101 dönersiniz arkadaşlarla.
Hey gidi günler...
Sabah 10:30 kalkış, kahvaltı, Saat 11:30 internet cafe, saat:17:00 okul, saat 22:30 - 23:00 ders biter, 23:30 öğrenci evinde 101, Dost kazığı, saat 02:30 - 03:30 civarı oyun biter, yandaki kelle paçacıya gider paça içer eve dönüp yatardım.
Mükemmel bir döngünüz varmış hocam

Benim istediğim İstanbul'a yakın olması tek şart bu