Dün deji.com.tr den batarya siparişi verdim. Adres olarak da abimin adresini yazdım. Adres yanlış dedi ama ödeme yap deyince sorun çıkmadı. Bugün sabah kargoya vermişler ve ev adresine geliyormuş. Kargo eve gelmediği için gidip kargodan alacağım.
Pazaryerlerinde sayısız kartım var
Büyük çoğunluğu banka kartı. Hangisinde para olursa onunla alıyorum. Bir ara akrabamız bana ürün getirtti. Ödemeyi onun kartıyla yaptık. Onu da kaydetmiş. Ben kendime bir şey alacakken son zamanlarda kullandığım Enpara seçili oluyor diye düşünmeden ödemeye bastım. 3D secure olmadan direkt karttan çekti. Sonra siparişlere bir baktım ki banka olarak Denizbank yazıyor. O zaman anladım
Allah tan çok yakın arkadaşımın babasıydı. Babasına söylemeden hemen karta attık ücreti. Ama nasıl mahcup oldum anlatamam.Bir gün üniversiteden bir arkadaşa atmamam gereken bir link attım
Ne diyeceğimi şaşırdım
Allah'tan arkadaş anlayışlı birisiydi de çok sorun etmedi.Atm'ye para yatırıp adsl ücretini ödeyecektim. Ama atm 5 TL banknotu kabul etmiyormuş. Bende sürekli zorluyorum. Diğer paraları alıyor ama 2 adet 5 TL'yi iade ediyor. Ekrana baksam 5 TL almadığını göreceğim ama okumuyorum
Herhalde kırışık diye kabul etmiyor diyorum.O yüzden artık bir iş yaparken 2 kere dikkatli olacağım.
Sizin de böyle anılarınız var mı?