• 08-09-2022, 19:51:40
    #1
    Geçen gün anneme hastaneden randevu aldım. Fakat tarihi uymadığı için değiştirmek zorunda kaldım. Randevuyu iptal etmeden yeni randevu oluşturmak isterken eski randevuyu iptal etmeniz gerekiyor dedi bende onay verdim. Sandım ki onu iptal edip yeni randevuyu verdi. Meğerse tekrardan yeni randevu almam lazımmış.

    Dün deji.com.tr den batarya siparişi verdim. Adres olarak da abimin adresini yazdım. Adres yanlış dedi ama ödeme yap deyince sorun çıkmadı. Bugün sabah kargoya vermişler ve ev adresine geliyormuş. Kargo eve gelmediği için gidip kargodan alacağım.

    Pazaryerlerinde sayısız kartım var Büyük çoğunluğu banka kartı. Hangisinde para olursa onunla alıyorum. Bir ara akrabamız bana ürün getirtti. Ödemeyi onun kartıyla yaptık. Onu da kaydetmiş. Ben kendime bir şey alacakken son zamanlarda kullandığım Enpara seçili oluyor diye düşünmeden ödemeye bastım. 3D secure olmadan direkt karttan çekti. Sonra siparişlere bir baktım ki banka olarak Denizbank yazıyor. O zaman anladım Allah tan çok yakın arkadaşımın babasıydı. Babasına söylemeden hemen karta attık ücreti. Ama nasıl mahcup oldum anlatamam.

    Bir gün üniversiteden bir arkadaşa atmamam gereken bir link attım Ne diyeceğimi şaşırdım Allah'tan arkadaş anlayışlı birisiydi de çok sorun etmedi.

    Atm'ye para yatırıp adsl ücretini ödeyecektim. Ama atm 5 TL banknotu kabul etmiyormuş. Bende sürekli zorluyorum. Diğer paraları alıyor ama 2 adet 5 TL'yi iade ediyor. Ekrana baksam 5 TL almadığını göreceğim ama okumuyorum Herhalde kırışık diye kabul etmiyor diyorum.

    O yüzden artık bir iş yaparken 2 kere dikkatli olacağım.

    Sizin de böyle anılarınız var mı?
  • 08-09-2022, 19:54:20
    #2
    Kayserili birinin asla yapmayacağı şeyler,ya oralı değilsiniz ya da...
  • 08-09-2022, 19:55:12
    #3
    Boy abdesti şart
  • 08-09-2022, 19:56:07
    #4
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayserili birinin asla yapmayacağı şeyler,ya oralı değilsiniz ya da...
    Kayseri'nin adı çıkmış hocam. Kayserili dediğiniz kişilerin zaten büyük çoğunluğu ya Yozgat yada Sivas'lı. Yanlış anlaşılmasın. Kötü bir amaçla söylemiyorum. Asıl Kayserili'ler yerlileri ki onlar da zenginleri bizim gibi züğürt değiller
  • 08-09-2022, 19:56:27
    #5
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün anneme hastaneden randevu aldım. Fakat tarihi uymadığı için değiştirmek zorunda kaldım. Randevuyu iptal etmeden yeni randevu oluşturmak isterken eski randevuyu iptal etmeniz gerekiyor dedi bende onay verdim. Sandım ki onu iptal edip yeni randevuyu verdi. Meğerse tekrardan yeni randevu almam lazımmış.

    Dün deji.com.tr den batarya siparişi verdim. Adres olarak da abimin adresini yazdım. Adres yanlış dedi ama ödeme yap deyince sorun çıkmadı. Bugün sabah kargoya vermişler ve ev adresine geliyormuş. Kargo eve gelmediği için gidip kargodan alacağım.

    Pazaryerlerinde sayısız kartım var Büyük çoğunluğu banka kartı. Hangisinde para olursa onunla alıyorum. Bir ara akrabamız bana ürün getirtti. Ödemeyi onun kartıyla yaptık. Onu da kaydetmiş. Ben kendime bir şey alacakken son zamanlarda kullandığım Enpara seçili oluyor diye düşünmeden ödemeye bastım. 3D secure olmadan direkt karttan çekti. Sonra siparişlere bir baktım ki banka olarak Denizbank yazıyor. O zaman anladım Allah tan çok yakın arkadaşımın babasıydı. Babasına söylemeden hemen karta attık ücreti. Ama nasıl mahcup oldum anlatamam.

    Bir gün üniversiteden bir arkadaşa atmamam gereken bir link attım Ne diyeceğimi şaşırdım Allah'tan arkadaş anlayışlı birisiydi de çok sorun etmedi.

    Atm'ye para yatırıp adsl ücretini ödeyecektim. Ama atm 5 TL banknotu kabul etmiyormuş. Bende sürekli zorluyorum. Diğer paraları alıyor ama 2 adet 5 TL'yi iade ediyor. Ekrana baksam 5 TL almadığını göreceğim ama okumuyorum Herhalde kırışık diye kabul etmiyor diyorum.

    O yüzden artık bir iş yaparken 2 kere dikkatli olacağım.

    Sizin de böyle anılarınız var mı?
    Almanyada ehliyet için yazılı sınava hazırlanıyorum. ( Malesef bizim ülkedeki ehliyetler 6 ay geçerli)

    Mobil uygulama üzerinden sürekli test çözüyorum ve soru cevap şeklinde yanıtlıyorum.
    Bazı sorular var henüz doğru işaretlemeyi başaramadım hızlı okumadan kaynaklı muhtemelen sürekli hata yapıyorum
  • 08-09-2022, 19:57:56
    #6
    emrahaksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanyada ehliyet için yazılı sınava hazırlanıyorum. ( Malesef bizim ülkedeki ehliyetler 6 ay geçerli)

    Mobil uygulama üzerinden sürekli test çözüyorum ve soru cevap şeklinde yanıtlıyorum.
    Bazı sorular var henüz doğru işaretlemeyi başaramadım hızlı okumadan kaynaklı muhtemelen sürekli hata yapıyorum
    Belki siz de benim gibi panik ataksınız
  • 08-09-2022, 20:03:23
    #7
    Haklısınız dikkatli olmakta fayda var
  • 08-09-2022, 20:25:40
    #8
    HamzaYak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız dikkatli olmakta fayda var
    Sanırım acele ediyoruz çoğumuz ondan böyle şeyler oluyor.
  • 09-09-2022, 11:03:30
    #9
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki siz de benim gibi panik ataksınız
    Evet olabilir çünkü bende Kayseriliyim