bu ürünü ses kaydı için kullanabilirmiyim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu ürünü ses kaydı için kullanabilirmiyim
2
●
98
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
bu ürünü ses kaydı için kullanabilirmiyim
08-09-2022, 17:10:49
#1
jumperr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
resimdeki ürünü bi arkadaşım dan aldım arada youtube video atıyorum bu ürüne çeviriçi alıb pc bağlasam nasıl bi ses verir acaba bilgisi olan arkadaşlar yazabilirmi fikirlerini ?
08-09-2022, 18:32:02
#2
Aed24
Hocam arabada çok dış ses alabilir bence uygun fiyata bir yaka mikrofonu alın
08-09-2022, 18:38:53
#3
jumperr
Aed24 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam arabada çok dış ses alabilir bence uygun fiyata bir yaka mikrofonu alın
evde kullanıcam arabada değil
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler