• 01-09-2022, 19:22:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birine bir şey gönderdim.
    3 defadır dağıtıma cıkarmışlar ama bir türlü teslim edilmemiş daha. Napıyor bunlar anlamadım.

  • 01-09-2022, 19:24:44
    #2
    Kargoyu gezdirip şehir tanıtımı yapıp, yemek yediriyorlar sanırım.
  • 01-09-2022, 19:26:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam sizin yapamadığınızı yapiyor adamlar tur attiriyorlar elden ele atış oynuyorlar arada araçta sağ sola atıyorlar kargonun keyfi yerine geliyor
  • 01-09-2022, 19:26:21
    #4
    Dağıtıma çıkarmış gibi yapıp sonra evde yoktunuz demek için bahane üretiyor olabilir mi? Eğer alıcı adreste yok ise yapılması gereken...
  • 01-09-2022, 19:27:11
    #5
    Hocam bu ülkede ne devlet ne de özel doğru düzgün iş yapmıyor. cimerden yaz şikayetini , ptt nin sitesinden şikayet talebini ilet belki bir umut birşeyler olur
  • 01-09-2022, 19:43:53
    #6
    bir ürün alacaksam önce kargo firmasına bakıyorum ptt ise hemen ordan uzaklaşıyorum
  • 01-09-2022, 20:03:15
    #7
    Türkiye'nin enn rezil kargo firması. Geçen ay bir ürünüm 6 gün yolda göründü. Ali Express'den aldığım ürün daha hızlı geliyor bazen.
  • 01-09-2022, 20:27:47
    #8
    Ucuz yapıyorlar ondan. Ucuz etin yahnisi olmaz. Kalitesiz hizmeti bilerek aldıysanız sizin suçunuz. Daha kaliteli firmalar var.