• 31-08-2022, 11:18:39
    #1
    Gün içerisinde sıklıkla yanlış sayfalara geçiş yapıyorum. Bunun sebebi, farklı bir sekmeden R10'a geçiş yapınca mouse konumu sitenin üst konumunda kaldığı için aşağı indirirken açılan dropdown menüler. Eminim forumu kullanan başka arkadaşların da başına geliyordur. Çözüm olarak açılan dropdown menüleri çok ufak milisaniyelik delay koymak sunulabilir. Benzer bir sorun isimtescil ilk arayüzünü değiştirdiği zaman da vardı ve ilk işim mail atmak olmuştu Düzelttiler.

    Bir başka örnek için vatanbilgisayar.com adresini örnek gösterebilirim. Sitenin menü dropdownlarında milisaniyelik bir gecikme mevcut. Bir incelenmesi hoş olurdu.

    Daha açıklayıcı olması açısından ufak bir gif kaydettim. Son Cevaplanan Tab'ına geçiş yapmak isterken kendimi R10+ sayfasına geçiş yapmış olarak buluyorum

    Konunun neden Off Topic'e taşındığını pek anlamasamda, hâlâ rahatsız olanlar var.


    Edit 2:
  • 31-08-2022, 11:36:46
    #2
    TASARIM AJANSI
    Evet ben de aynı durumdan rahatsızım. Çok üstünde durulacak bir şey değil ama düzeltilse iyi olur 👍
  • 07-10-2022, 09:49:33
    #3
    Up