• 30-08-2022, 01:07:56
    #1
    Merhaba dostlar

    Neredeyse şubat, ve mart ayından sonra hemen hemen hiç aktif olamamaya başladım forumda. Bunun birkaç sebebi vardı, en önemlisi şubat ayında ölümle burun buruna kaldığım bir trafik kazasından sağ çıkıp psikolojik ve maddiyat konusunda kendimi tekrardan toparlamaya çalışmamdı. (6 takla attığım peugeot 301) Problemlerin büyük bir kısmını çözmüş olmama rağmen hala aksaklıklar devam ediyor her neyse. Bir süredir smm işiyle, wordpress web siteleriyle, makale yazarlığı-içerik editörlüğü, sosyal medya yönetimi, grafik tasarım gibi alanlarla uğraşmaktaydım. Bir iki gündür geçici olarak çalıştığım iş yerinden ayrıldıktan sonra masama oturdum ve tekrardan servislerimi müşterilerimi ayıklayarak güzel bir başlangıç yaptığımı düşünmekteyim. Bu konu üzerine sizlere danışmak istediğim kısım ise daha önce bir blog sitesi kurdum ve bunu samimi bir dostumla ilerlettim. Ancak dost dediğimiz şahsın düşmandan bir farkının olmadığını farkedince yoları ayırmanın en iyi yol olduğunu düşündüm. Şuanda ise okuduğum bölümüme fazlasıyla yakın olmasından ötürü teknoloji haberleri, makaleleri, içerikleri ve ürün incelemelerinin bulunduğu bir web sitesi kurmayı planlıyorum. Bu konuda ilerleme katedmek mantıklı mıdır ? Yoksa "boşver kardeş devam et grafik tasarımdan smm'den" diyor musunuz ?

    Fikrini beyan eden her abim ve kardeşime bolca teşekkür ediyorum.
  • 30-08-2022, 01:37:43
    #2
    ilginiz, yeteneğiniz varsa her konuda çabaladıktan başarı sahibi olabilirsiniz diye düşünüyorum