• 29-08-2022, 22:25:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, bedelli askerlik yapmak mı yoksa 6 ay mı yapmak mı? ortamı nasıl acaba?
  • 29-08-2022, 22:26:23
    #2
    Hocam bence git yaşlanınca demezsin en azından keşke askere gitseydim şunu yapardım felan gidip denemek en iyisi bence
  • 29-08-2022, 22:26:23
    #3
    Güzel işiniz varsa ve bedelliin parasını 6 ay dolmadan çıkartabiliyorsan bedelli bence
  • 29-08-2022, 22:27:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    felixe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence git yaşlanınca demezsin en azından keşke askere gitseydim şunu yapardım felan gidip denemek en iyisi bence
    çok rezil bir ortamı var diyorlar hep o yüzden çekiniyorum açıkçası bu ay hepsini komple ödeyebilirim.
  • 29-08-2022, 22:28:06
    #5
    eğer bedelli ücretini 10 - 12 ayda çıkarabiliyorsanız bence bedelli gitmelisiniz
  • 29-08-2022, 22:28:22
    #6
    askerlikte 6 ay hayatınızdan çalınıyor. bedelli yapın rahatınıza bakın.
  • 29-08-2022, 22:28:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Askerlik tahmin ettiğiniz kadar kötü bişey değil arkadaşlar… 6 ayda bi ömür anlatacak anılar biriktirirsiniz..
  • 29-08-2022, 22:29:34
    #8
    Bedelli parasını kazanabildiğiniz bir işiniz varsa tabi ki bedelli ama asgari ücretle sürünüyorsanız ve iş hayatınızda gir çıklı sorunlu bir iş hayatı ise 6 ay düzenli bedava yemek vs. önünüzde olur.
    • MrsBaris
    MrsBaris bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-08-2022, 22:30:03
    #9
    Bedelli yapıp üstüne gelip pişman olan çok oluyor. Askerlik yapan bir tanıdığınız varsa size net cevabı verir.