felixe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence git yaşlanınca demezsin en azından keşke askere gitseydim şunu yapardım felan gidip denemek en iyisi bence
çok rezil bir ortamı var diyorlar hep o yüzden çekiniyorum açıkçası bu ay hepsini komple ödeyebilirim.