Sen sanırım dolandırılmayı kafaya koymuşsun. Adobe'ın aylık cloud hesap üyeliği vardır. Hesabının şifresini girip yazılımı öyle kullanıyorsun.
Ne alaka dolandırılmayı kafaya takmışsın gibi cümle hoş bir cümle değil. Neyin ne olduğunu iyi biliyoruz sadece indirimli sistem var mı yok mu soruyoruz.