Selamlar, ben özellikle aliexpress üzerinden ve amazon üzerinden ürün getiriyorum sık sık. Siz de aldığınız ürünleri ve ne tür ürünler getirmeyi seçtiğinizden bahsedebilir misiniz?
Toplu alımdan ziyade ufak çaplı ihtiyaç, telefon kılıfı, basit ürünler vs.
yurtdışından alışveriş yapıyor musunuz?
2
●116
- 26-08-2022, 14:45:41Peşin öderseniz ürünün türkiyede ki niteliğine göre belirleniyor ötv li ürünlerde sanırım yüzde 40 ötvsizlerde 22 sanırım. Vergi kapıda olacak şekilde alım yaparsanız gümrük memurunun insiyatifine kalmışsınız. Bu ürün 10 dolar değildir ya diyip üzerine 30 40 dolar yazıyor misal. O fiyat üzerinden vergilendirilmesi yapılıyor.fruko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek: birisi Bluetooth kulaklık istedi fiyata bakın vergiye bakın.
Özet
Toplam ürün bedeli
TRY 181.15
Promosyon Kodu
Kodu buraya girin
Gönderi ücreti
ücretsiz
Vergi TRY 138.90
"Sipariş Ver"e tıkladığımda tüm şart ve politikaları okuyup kabul ettiğimi belirtiyorum.
Bütün ToplamTRY 320.04
Tabii ürün indirimli ama ürünün indirimsiz fiyatı üzerinden vergilendirme yapıldığı için de yüksek.