Bu Fiyata değeri mi (Alır mısınız?) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Fiyata değeri mi (Alır mısınız?)
4
●
308
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu Fiyata değeri mi (Alır mısınız?)
25-08-2022, 05:48:54
#1
uguroloji
Üyeliği durduruldu
https://youtube.com/shorts/uIxGQjzu4C4?feature=share
4500 TL Ye Aldım
6GB Ram +6 Sanal = 12 GB ram
126GB rom
25-08-2022, 06:47:36
#2
Lixible
Üyeliği durduruldu
Güzel fiyata almışsınız hocam
25-08-2022, 07:01:29
#3
Gokenim
İşlemci nasıl?
25-08-2022, 07:37:19
#4
uzmanfikir
nerden aldınız hocam ?
25-08-2022, 12:24:02
#5
uguroloji
Üyeliği durduruldu
uzmanfikir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nerden aldınız hocam ?
Hepsiburada
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler