Zamanında iyi diziydi, devlet işe el atıp sürekli senaristleri değiştirdi dizi patates oldu.
yeni nesil gençleri sevmeyebilir.
Çok uzun bir dizi, bişey kaybetmezsin emin ol.
Kurtlar Vadisi'ni izleyenlere sorum var?
45
●1.938
- 23-08-2022, 19:00:161-97 izlemelisiniz ama 1-97 haricinde pek tavsiye etmiyorum 3. Bölümden sonra bagımlısı olacaksınız.hack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2022, 19:07:24Kesinlikle izleme zira vakit kaybı. Yani kırıcı olmak istemiyorum ama izleyici kitlesi kesinlikle zevksiz. Efsanevi denilen ilk 97 bölümde bile saçma sapan sahneler var. Dizi ve ekibinin karanlık yönünü hiç saymıyorum. İlla geri kalmayayım diyorsan Soner Yalçın'ın Bay Pipo kitabını oku.