Kesinlikle izleme zira vakit kaybı. Yani kırıcı olmak istemiyorum ama izleyici kitlesi kesinlikle zevksiz. Efsanevi denilen ilk 97 bölümde bile saçma sapan sahneler var. Dizi ve ekibinin karanlık yönünü hiç saymıyorum. İlla geri kalmayayım diyorsan Soner Yalçın'ın Bay Pipo kitabını oku.