• 23-08-2022, 13:53:09
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    E devlet üzerinden isim değiştirme başvurusu açıldı.

    Bu hizmet, 5490 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanununun Geçici 11. maddesi uyarınca, 2525 sayılı Soyadı Kanununun 3. maddesine aykırı soyadları ile yazım ve imla hatası veya düzeltme işareti kullanılmamasından kaynaklanan anlam değişiklikleri bulunan, genel ahlaka uygun olmayan, toplum tarafından gülünç karşılandığı değerlendirilen ad ve soyadlarının il veya ilçe idare kurulu tarafından verilecek kararla değiştirilmesine yönelik başvuruyu kapsamaktadır.

    Benim adım Ali

    Şimdi bazı kişiler bana Ali veli 49 50 diyor 😀 değiştirebilirmiyim? Değişse bile banka, kayıt olduğum siteler filan hepsini güncellemek lazım birde değil mi?
  • 23-08-2022, 13:54:42
    #2
    Takipteyim hocam
  • 23-08-2022, 13:55:01
    #3
    Banka vs olaylarını ben de merak ediyorum. Takip
    • WebAli
    WebAli bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-08-2022, 13:56:24
    #4
    Bayağı sorun yaşanacak bu durumlarla ilgili bence beklemekte fayda var umarım isimle birlikte TC'de değişmiyordur
  • 23-08-2022, 13:56:24
    #5
    Hocam devlet bu hakkı tanımış, siz hala değiştirebilir miyim diye soruyorsunuz. Değiştirilebilirsiniz.

    Hukuki açıdan sorun olsa zaten buna imkan tanımazlar. Bankalarda vs. sorun yaşamazsınız.
  • 23-08-2022, 13:58:16
    #6
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam devlet bu hakkı tanımış, siz hala değiştirebilir miyim diye soruyorsunuz. Değiştirilebilirsiniz.

    Hukuki açıdan sorun olsa zaten buna imkan tanımazlar. Bankalarda vs. sorun yaşamazsınız.
    Bankalar kendileri mı düzeltir yoksa tek tek gidip güncellemek mı lazım bunu sormak istedim.
  • 23-08-2022, 13:58:17
    #7
    tüm bilgileri tek tek güncellemek gerekecektir bence
  • 23-08-2022, 13:59:39
    #8
    Ülkenin yarısının ismi değişecek galiba. Neyseki ismimde soyismimde sorun yok
  • 23-08-2022, 13:59:46
    #9
    Bende Fatih Terim yapmak istiyorum