Merhaba arkadaşlar
E devlet üzerinden isim değiştirme başvurusu açıldı.
Bu hizmet, 5490 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanununun Geçici 11. maddesi uyarınca, 2525 sayılı Soyadı Kanununun 3. maddesine aykırı soyadları ile yazım ve imla hatası veya düzeltme işareti kullanılmamasından kaynaklanan anlam değişiklikleri bulunan, genel ahlaka uygun olmayan, toplum tarafından gülünç karşılandığı değerlendirilen ad ve soyadlarının il veya ilçe idare kurulu tarafından verilecek kararla değiştirilmesine yönelik başvuruyu kapsamaktadır.
Benim adım Ali
Şimdi bazı kişiler bana Ali veli 49 50 diyor 😀 değiştirebilirmiyim? Değişse bile banka, kayıt olduğum siteler filan hepsini güncellemek lazım birde değil mi?