• 20-08-2022, 22:00:18
    #10
    Sanki allahtan arıyormuş gibi yazmış bu da bahane mi oldu acaba
  • 20-08-2022, 22:00:46
    #11
    Keşke biraz anlayışlı olsalar..
  • 20-08-2022, 22:00:58
    #12
    Uslubu cok bozuk gelmeni istemediği belliymiş bayadır bu bahane olmus gıbı ona Güzelce belirtebilir boşver kardresım
  • 20-08-2022, 22:01:27
    #13
    Bence senin için hayırlı olmuş. Allah sana kat kat iyi işler nasip etsin.
  • 20-08-2022, 22:02:12
    #14
    Ya ortalığı ateşe vermek gibi olmasın da ben olsam her tür mecrada kurumu, numarasını falan paylaşarak rezil ederdim. Kendilerini iyice bi halt zannetmeye başladılar.
  • 20-08-2022, 22:02:53
    #15
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uslubu cok bozuk gelmeni istemediği belliymiş bayadır bu bahane olmus gıbı ona Güzelce belirtebilir boşver kardresım
    Ben saygımı bozmadım gayet üsluplu bir acıklama yaptım ama işte hani olur yedek kiyafet lazım daha yeni başlamımısız birde bu kadar kasmaya gerek yok bence ama alırlar yine kesinde ego var biraz belli
  • 20-08-2022, 22:10:40
    #16
    Tecrübe olmuş oldu kardeşim ama zaten böyle dili olan bi patronla da çalışılmaz geçmiş olsun
  • 20-08-2022, 22:11:47
    #17
    Dandik işyerlerinin dandik yöneticileri ürün hizmet yerine işçileri ile uğraşırlar, onların sırtından kendilerini tatmin ederler, şimdi evliyse eve gidip eşine diyeceği belli, "bu ne ya böyle ben böyle şeylere gelemem yol verdim gitti ", e haklısın hayatım
  • 20-08-2022, 22:33:20
    #18
    Patronun hatası. Boşver iyi olmuş senin için.