Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uslubu cok bozuk gelmeni istemediği belliymiş bayadır bu bahane olmus gıbı ona Güzelce belirtebilir boşver kardresım
Ben saygımı bozmadım gayet üsluplu bir acıklama yaptım ama işte hani olur yedek kiyafet lazım daha yeni başlamımısız birde bu kadar kasmaya gerek yok bence ama alırlar yine kesinde ego var biraz belli