Ekonomi yönetmek için ne yapmak lazım .
Bu abilerden ,amcalardan iyi yönetirim.Ekonomiyi yönettiğimde sizin için tüm faizleri sıfırlayacam 0 olacak.Dolar yükseldiğinde şak dolar satacaz şak düşürecez.3-5 ekonomi youtuberla anlaşma imzalayacam
Şu anda ekonomi yönetimini iktidardan alıp, ekonominin başına 18 litre damacana koysak, CDS primlerimizin ve doların anında 3-5 liralık sert düşüş göstereceğine, bir iki ay içinde de enflasyonun yükselişinin durup gerilemeye başlayacağına eminim.
Şu anda tıkırında giden bir ekonomi nasıl batırılır isimli ders kitaplarına girecek ve nesiller boyu ibret olsun diye anlatılacak bir dönem yaşıyoruz.