• 18-08-2022, 15:54:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ekonomi yönetmek için ne yapmak lazım .

    Bu abilerden ,amcalardan iyi yönetirim.Ekonomiyi yönettiğimde sizin için tüm faizleri sıfırlayacam 0 olacak.Dolar yükseldiğinde şak dolar satacaz şak düşürecez.3-5 ekonomi youtuberla anlaşma imzalayacam
  • 18-08-2022, 15:56:19
    #2
    Kedi koysak miyav miyav dese daha iyi yönetebilir. Şuanki ekonomi şeyi cem yılmaz & ata demirerle kapışır komedyen olarak
  • 18-08-2022, 15:56:38
    #3
    Hocam kafamıza da nükleer atacaksan oyum sana. Geriye bir tek o kaldı.
  • 18-08-2022, 15:56:57
    #4
    Boş koltuk bile çok rahat yönettiyse herkes yönetir hocam
  • 18-08-2022, 16:23:18
    #5
    Dolar basacaksan oyum sana.
  • 18-08-2022, 16:28:46
    #6
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi yönetmek için ne yapmak lazım .

    Bu abilerden ,amcalardan iyi yönetirim.Ekonomiyi yönettiğimde sizin için tüm faizleri sıfırlayacam 0 olacak.Dolar yükseldiğinde şak dolar satacaz şak düşürecez.3-5 ekonomi youtuberla anlaşma imzalayacam
    Şu anda ekonomi yönetimini iktidardan alıp, ekonominin başına 18 litre damacana koysak, CDS primlerimizin ve doların anında 3-5 liralık sert düşüş göstereceğine, bir iki ay içinde de enflasyonun yükselişinin durup gerilemeye başlayacağına eminim.

    Şu anda tıkırında giden bir ekonomi nasıl batırılır isimli ders kitaplarına girecek ve nesiller boyu ibret olsun diye anlatılacak bir dönem yaşıyoruz.
  • 18-08-2022, 16:30:59
    #7
    TASARIM AJANSI
    cok teferruata gerek yok bunlar ne yapiyorsa tam tersini yapin dunyaya hukmederiz