• 16-08-2022, 11:53:48
    #1
    Lisede ve üniversitede yapılan e-Devlet de görüntüleyebildiğimiz 4A İşe Giriş Çıkış Bildirgesi normal sigorta yerine geçiyor mu?
  • 16-08-2022, 12:01:52
    #2
    Eğer ki işveren tarafından yapıldıysa işe giriş bildirgesi ile primden sayılır. Aksi halde MEB'in veya YÖK'ün bağlı olduğu kurumlar tarafından yapılan sigorta ise sadece iş sağlığı ve güvenliğini kapsar sigorta primine bir katkısı yoktur.
  • 16-08-2022, 12:05:09
    #3
    Lise de staj yaparken "Sigortanız başlatılıyor" denilip öğrencilerin duygularını istismar eden, yıllar sonra da o sayılmaz yalnızca E-devlet 'te görünür yanıtıyla acı gerçeği karşılarına çıkaran girişimdir.
    Not: En kısa sürede sigorta girişi yaptırın.