hedwing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben vurduktan sonra otobüsünde altına girdi.
Baska araclar carpmasin diye yolun kenarina aldık ama muhtemelen biz aracı kenara aldiktan sonrada uzerinden gecenler olmuştur.
Vicdan konusunda hem rahat hemde huzursum.
Aracin hasari önemli değil, kara yollarınında sorumsuzluğu var hiçbir ışıklandırma aydınlatma ve bariyer yok yolda köpek çay tarafindan su içip girdi muhtemelen yola.
Tasmasi vardi ama eskimiş ve yıpranmışti başı boş köpeğe benziyordu kirliydi.
Kaderi gelmis olarak yorumluyorum.