Bende 1 ay arayla 2 kez hangi hayvan türü göremediğim ışıklandırma olmayan yolda çarptım çok kötü travma oluyor insanda, uzun bir süre gece yolculuğu yapamaz hale getirdi beni.
O kadar garip ki ilk çarpmam da tamponun sağına denk geldi biraz daha olsa kurtulacaktı tampon çatladı gittim tamir ettirdim yaptırdım kısa süre sonra tekrar yine tam aynı noktadan çarptım bu sefer tamponu değişmek zorunda kaldım.
Burada da bir mesaj var aslında ama işte...