ÖSYM sitesine girebilen var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ÖSYM sitesine girebilen var mı?
8
●
380
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
ÖSYM sitesine girebilen var mı?
15-08-2022, 09:37:32
#1
SerhatUner
Merhabalar,
Sonuçlar açıklanmış yoğunluk var ve site yavaş hata kodu veriyor girerken, var mı girebilen ben giremiyorum sonucu da göremiyorum.
15-08-2022, 09:40:48
#2
ErenDemir
Klasik ÖSYM. Her yıl çöküyor. Ben de giremiyorum.
15-08-2022, 09:49:53
#3
zurbahan
Ben ilk anda girdim baktım, 22 yıl sonra okullu olduk.
15-08-2022, 09:53:58
#4
Xugart
Uygulamasına bile girmiyor. 8 yıl sonra kendimi denemek için sınava girdim. 8 yıldır değişen bir şey olmamış, eskiden olduğu gibi çöktü yine.
15-08-2022, 09:54:37
#5
Frankresh
Sabah girdim baktım sonrasında sistem kitlendi. Arkadaşlarımın hiçbiri giremiyor şu an.
15-08-2022, 09:55:03
#6
elmira
Aynı hatayı kız kardeşim içinde alıyoruz, girmeyi başarabildiniz mi?
15-08-2022, 09:56:32
#7
Bybitter
Tüm sunucuların fişini çekip sonuç sayfasına gücü vermişler
Şifreyi hatırlayanlar varsa
https://sonuc.osym.gov.tr/Sorgu.aspx?SonucID=9484
bu link üzerinden sorgu yapsın.
Benim gibi şifresiz e-devlet ile girenler bir süre beklemek zorunda
15-08-2022, 09:56:42
#8
Balici
e devletle giriş yapamıyorum sunucuda hata oluştu diyor maalesef
15-08-2022, 10:13:09
#9
hozansahin
bende giremiyorum maalesef,
Kpss önlisans kayıtlarının son günü, bizim milletimiz son güne bıraktığı için çökmüş sanırım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler