Ünlü Markaların Logoları Ortacagda Olsaydı Nasıl Olurdu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ünlü Markaların Logoları Ortacagda Olsaydı Nasıl Olurdu?
6
●
336
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ünlü Markaların Logoları Ortacagda Olsaydı Nasıl Olurdu?
14-08-2022, 18:44:44
#1
korayvolkann
Bunlar benim instagramda yaptıgım bir video serisinin ürünleri. daha da cok var. Fikirlerinizi düşüncelerinizi bekliyorum
14-08-2022, 18:46:42
#2
keremyagan
Python Coder
Çizimini felan siz mi yaptınız hocam
14-08-2022, 18:47:16
#3
zargex
Gayet başarılı tebrikler.
14-08-2022, 18:47:48
#4
korayvolkann
keremyagan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çizimini felan siz mi yaptınız hocam
Evet hocam instagram hesabımda videolar hazırladım cizerek paylaştım
14-08-2022, 18:49:03
#5
kaanilbey
.best ONE 🏆
aşırı beğendim elinize sağlık
14-08-2022, 18:49:19
#6
keremyagan
Python Coder
korayvolkann adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet hocam instagram hesabımda videolar hazırladım cizerek paylaştım
Bunların
aynısı değil mi
14-08-2022, 18:51:35
#7
korayvolkann
keremyagan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunların
aynısı değil mi
Hocam bu adam rus bi adam. Biz bununla mailleştik ama kaldırmıyor postları. Atmış instagramına
arka planlarını degiştirip. Ben cizerken videolar paylaşıyorum bi göz atmanı öneririm @korayvolkaan
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler