Mesaj kutum dolmak üzere farkındayım ve sürekli uyarısı geliyor. Mesaj kutusuda almak istemiyorum. Ama bu uyarı sürekli geliyor. Her foruma girdiğimde gelmesi beni rahatsız ediyor.
Bunu haftalık olarak gizleme özelliği olsa daha iyi olmaz mı? Sizi de rahatsız ediyor mu?
Teşekkürler iyi forumlar.

