• 14-08-2022, 12:08:35
    #1
    Merhabalar herkese iyi forumlar,
    Mesaj kutum dolmak üzere farkındayım ve sürekli uyarısı geliyor. Mesaj kutusuda almak istemiyorum. Ama bu uyarı sürekli geliyor. Her foruma girdiğimde gelmesi beni rahatsız ediyor.
    Bunu haftalık olarak gizleme özelliği olsa daha iyi olmaz mı? Sizi de rahatsız ediyor mu?
    Teşekkürler iyi forumlar.

  • 14-08-2022, 12:12:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    katılıyorum kesinlikle
  • 14-08-2022, 12:17:59
    #3
    uğraşmışın hocam resmen 2.resimde seçenek koyarak
  • 14-08-2022, 12:20:17
    #4
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uğraşmışın hocam resmen 2.resimde seçenek koyarak
    Tasarımsal bir şey yok hocam net anlaşılsın diye koydum. Sadece kutucuk eklesinler yeter
    Kaldırmasınlar güzel bir özellik hatırlatıyor ama sürekli gelmesi rahatsız ediyor.
  • 14-08-2022, 12:23:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tasarım yapılmış zaten hocam 😂 başarılar
  • 14-08-2022, 12:52:36
    #6
    Kesinlikle katılıyorum
  • 14-08-2022, 13:31:08
    #7
    Platin üye
    Haftada bir olursa Admin nerden para kazanacak, sanki onlar bilmiyor rahatsız olduğunuzu, zaten amaç rahatsız olmaniz
  • 14-08-2022, 13:35:09
    #8
    eski temaya gelin efenim böyle yenilikçi şeyler eski temaya uğramıyor