• 13-08-2022, 22:15:58
    #1
    İlk Apple ürünümü ilk maaşım ile aldım.
    iPad 9. Nesil, Vatan Bilgisayar'dan 5698 TL (6 Taksit + 100 TL Bonus verdi)

    ilk izlenimlerim gayet olumlu. Ekran kalitesi MUHTEŞEM, aşırı akıcı hiçbir donma vs olmuyor. Kamerası görüşmeler için yeterli. Hoparlörü gerçekten çok güzel müzik vs dinlerken çok keyif aldım. İçindeki çizim uygulaması, piyano uygulaması felan vakit geçirmek için çok güzel.
  • 13-08-2022, 22:16:40
    #2
    hayırlı olsun güle güle kullanın
  • 13-08-2022, 22:17:07
    #3
    Hayırlı olsun hocam, güle güle kullanın.
  • 13-08-2022, 22:17:38
    #4
    Hayırlı olsun hocam, bir sonra ki postunuz ev aldım, araba aldım olması dileği ile
  • 13-08-2022, 22:17:47
    #5
    hayırlı uğurlu olsun hocam güle güle kullanın
  • 13-08-2022, 22:20:53
    #6
    Güzel cihaz hayirli olsun
  • 13-08-2022, 22:23:20
    #7
    Hayırlı olsun, darısı başımıza
  • 13-08-2022, 22:27:49
    #8
    Hayırlı olsun. Yurtdışında ilk maaşla araba alınıyor. Bizdeyse taksitle ipad. Gençliğimizi yediler.
  • 13-08-2022, 22:32:27
    #9
    Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için