• 07-03-2009, 11:06:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yarın Kadınlar günü kutlanıyor.
    Eşinizi, sevgilinizi, annenizi, öğretmenlerinizi, ablanızı çevrenizdeki tüm kadınları unutmayın

    en azından bir kutlama mesajı gönderin SMS ile

    En azından senede bir gün bu özel anı yaşatalım onlara.

    Kutlu olsun !
  • 07-03-2009, 13:56:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kadınlar günü biraz arka planda kalsın.
    Bugün Mevlid kandili arkadaşlar.
  • 07-03-2009, 14:01:21
    #3
    Teşekkürler, başta annelerimizi ve abla, teyze, yenge, komşularımızı , büyük kadın dünyasını kutluyorum ve kutlayalım...

    08 Mart Kadınlar Günü
  • 07-03-2009, 14:51:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yarın yanlız bugunden kutlayip rezil olmayın