• 10-08-2022, 20:04:55
    #1
    Platin üye
    Merhaba
    200k takipçi bastım bir hesaba taban fiyat gereği 2000 tl den aşağı satamıyorum. Bana Özel birşey değil kimse satamıyo gibime geldi. Sektörde öldü gibi smm panellerde daha ucuz alıcı çıkmıyor. Bence taban fiyat düşürülmesi iyi olmazmı? Diğer kategorilerde nasıl bilmiyorum. Sürekli konusu olan insanların konularına da bakıyorum onlarda ölmüş. Sizin bu konu hakkında düşünceleriniz nedir?
  • 10-08-2022, 20:06:20
    #2
    600 k vardı benim burda 6 k para ediyor fakat aktif hesap değil ki millet 6 milyar versin dışarda 3 k teklif geldi mecbur ona veriyoruz artık

    Şimdi 1-2 k falan sorun değil de düşünsenize 25 k boş pasif hesaba 250 TL veriyorsunuz orta aktif 10 k alıp onu yükseltmek daha cazip geliyor
  • 10-08-2022, 20:08:02
    #3
    Platin üye
    halil_hrm06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    600 k vardı benim burda 6 k para ediyor fakat aktif hesap değil ki millet 6 milyar versin dışarda 3 k teklif geldi mecbur ona veriyoruz artık
    Elimden çıkması için bende satıcam o fiyatlsra da dışsrdan da alıcı bulamadım.
  • 10-08-2022, 20:16:29
    #4
    Bilmediğiniz işe girmezsiniz tekrar. Ders olsun.
  • 10-08-2022, 20:19:23
    #5
    Platin üye
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmediğiniz işe girmezsiniz tekrar. Ders olsun.

    Girmediğim iş değil ☺️ Satılmıyacağına güvenmesem girmezdim bu topa 😄
  • 10-08-2022, 20:20:52
    #6
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Girmediğim iş değil ☺️ Satılmıyacağına güvenmesem girmezdim bu topa 😄
    Forumda taban fiyat olayını görmeden demek istemiştim hocam yoksa forumda herkes çok profesyonel çok rahat.
  • 10-08-2022, 20:22:45
    #7
    Platin üye
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda taban fiyat olayını görmeden demek istemiştim hocam yoksa forumda herkes çok profesyonel çok rahat.

    +1 😂
  • 10-08-2022, 20:23:48
    #8
    Hocam şimdilerde bile 10 tlye alabilir olmuşuz 1 tlye aldığımız şeyleri küçük paraların değeri bile kalmadı. Yok oldu gibi bişey. Herşey pahalandı. 2000 tl dediğiniz ürününüz bile eskiye nazaran 3 te bir fiyatlarına gidiyordu. İnşallah satabilirsiniz dilediğiniz fiyata, hakkından aza yine de satmayın emeğinizi göz ardı etmeyin.
  • 10-08-2022, 20:33:59
    #9
    instagram satış boş oldu zaten konuları hep yukarda olan bu piyasaya hükmedenler var. onlar bile zor iş yapar oldu azaldı işleri çünkü artık çok satılmıyor