Merhaba
200k takipçi bastım bir hesaba taban fiyat gereği 2000 tl den aşağı satamıyorum. Bana Özel birşey değil kimse satamıyo gibime geldi. Sektörde öldü gibi smm panellerde daha ucuz alıcı çıkmıyor. Bence taban fiyat düşürülmesi iyi olmazmı? Diğer kategorilerde nasıl bilmiyorum. Sürekli konusu olan insanların konularına da bakıyorum onlarda ölmüş. Sizin bu konu hakkında düşünceleriniz nedir?
Tüm parayı bastık şimdi satamıyoz 🫂
11
●994
- 10-08-2022, 20:04:55
- 10-08-2022, 20:06:20600 k vardı benim burda 6 k para ediyor fakat aktif hesap değil ki millet 6 milyar versin dışarda 3 k teklif geldi mecbur ona veriyoruz artık
Şimdi 1-2 k falan sorun değil de düşünsenize 25 k boş pasif hesaba 250 TL veriyorsunuz orta aktif 10 k alıp onu yükseltmek daha cazip geliyor - 10-08-2022, 20:08:02Elimden çıkması için bende satıcam o fiyatlsra da dışsrdan da alıcı bulamadım.halil_hrm06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2022, 20:19:23Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Girmediğim iş değil ☺️ Satılmıyacağına güvenmesem girmezdim bu topa 😄 - 10-08-2022, 20:20:52Forumda taban fiyat olayını görmeden demek istemiştim hocam yoksa forumda herkes çok profesyonel çok rahat.norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2022, 20:23:48Hocam şimdilerde bile 10 tlye alabilir olmuşuz 1 tlye aldığımız şeyleri küçük paraların değeri bile kalmadı. Yok oldu gibi bişey. Herşey pahalandı. 2000 tl dediğiniz ürününüz bile eskiye nazaran 3 te bir fiyatlarına gidiyordu. İnşallah satabilirsiniz dilediğiniz fiyata, hakkından aza yine de satmayın emeğinizi göz ardı etmeyin.

