Hocam şimdilerde bile 10 tlye alabilir olmuşuz 1 tlye aldığımız şeyleri küçük paraların değeri bile kalmadı. Yok oldu gibi bişey. Herşey pahalandı. 2000 tl dediğiniz ürününüz bile eskiye nazaran 3 te bir fiyatlarına gidiyordu. İnşallah satabilirsiniz dilediğiniz fiyata, hakkından aza yine de satmayın emeğinizi göz ardı etmeyin.