Merhaba
200k takipçi bastım bir hesaba taban fiyat gereği 2000 tl den aşağı satamıyorum. Bana Özel birşey değil kimse satamıyo gibime geldi. Sektörde öldü gibi smm panellerde daha ucuz alıcı çıkmıyor. Bence taban fiyat düşürülmesi iyi olmazmı? Diğer kategorilerde nasıl bilmiyorum. Sürekli konusu olan insanların konularına da bakıyorum onlarda ölmüş. Sizin bu konu hakkında düşünceleriniz nedir?