• 07-08-2022, 21:15:18
    #1
    Merhaba R10'daşlar, tamamen merak amaçlı olarak konuyu açtım, başarısız girişimlerinizde ne kadar para batırdınız? Paylaşmak isteyen olursa seve seve okuruz.

    "Hayatta en pahalı şey tecrübedir, çünkü kazanmak için kaybetmek gerekir."
  • 07-08-2022, 21:16:24
    #2
    Cok fazla deneme ve kayıplarım oldu 2016 2018 arası. Simdinin hesabiyla 50 bin kaybetmisimdir ama şükür sonra öğrendikçe yaptık birseyler.
  • 07-08-2022, 21:17:22
    #3
    Şuanda tam 56.720 TL borcum var hepsi yanlış yatırımlar ve birilerinin sözüne güvenip ise girmem ve önceden vergi vermediğimden ötürü
    • Tunahan
    • StephenStrike1m
    Tunahan ve StephenStrike1m bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-08-2022, 21:18:49
    #4
    İhaleden 5 bin kayıp etmiştim
  • 07-08-2022, 21:21:42
    #5
    2019 - 400₺
    O zamandan bu yana sağlam adımlar ile ilerliyoruz
    Dersi çok basit bir para ile almış olduk. Önümüzde ki aylarda yine aynı sektöre giriş yapmayı planlıyoruz
  • 07-08-2022, 21:31:26
    #6
    Platin üye
    Yaklaşık 300 bin ₺ , pandemi sağolsun
  • 07-08-2022, 21:38:54
    #7
    Hocam dediğiniz şeye uyuyormu bilmiyorum ama altının yükseliş dönemlerinde yüklü miktarda altınımız vardı kar üstüne kar yaptık sonra malum o gece cumhurbaşkanı açıklaması ile 1 gecedd 450bin tl civarı bir kaybımız oldu toparladık çok şükür.
  • 07-08-2022, 21:39:43
    #8
    Milyon üstü
  • 07-08-2022, 22:08:15
    #9
    girdigim işlerde zarar ettigim olmadı çok şükür.ama 1 kez uygulama satın almak için,1 kez de niche site kurulumu için dolandırıldım.birisinde 5k,digerindede 3 yada 4k tl vermiştim ve ikisindede karşılıgında hiçbişey alamadım onun haricinde herhangi bi para kaybım,zararım olmadı bu güne kadar çok şükür.