Merhaba R10'daşlar, tamamen merak amaçlı olarak konuyu açtım, başarısız girişimlerinizde ne kadar para batırdınız? Paylaşmak isteyen olursa seve seve okuruz.

"Hayatta en pahalı şey tecrübedir, çünkü kazanmak için kaybetmek gerekir."