Merhaba R10'daşlar, tamamen merak amaçlı olarak konuyu açtım, başarısız girişimlerinizde ne kadar para batırdınız? Paylaşmak isteyen olursa seve seve okuruz.
"Hayatta en pahalı şey tecrübedir, çünkü kazanmak için kaybetmek gerekir."
Başarısız Girişimlerinizde Ne Kadar Para Batırdınız?
9
●462
- 07-08-2022, 21:16:24Cok fazla deneme ve kayıplarım oldu 2016 2018 arası. Simdinin hesabiyla 50 bin kaybetmisimdir ama şükür sonra öğrendikçe yaptık birseyler.
- 07-08-2022, 21:17:22Şuanda tam 56.720 TL borcum var hepsi yanlış yatırımlar ve birilerinin sözüne güvenip ise girmem ve önceden vergi vermediğimden ötürüTunahan ve StephenStrike1m bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 07-08-2022, 21:38:54Hocam dediğiniz şeye uyuyormu bilmiyorum ama altının yükseliş dönemlerinde yüklü miktarda altınımız vardı kar üstüne kar yaptık sonra malum o gece cumhurbaşkanı açıklaması ile 1 gecedd 450bin tl civarı bir kaybımız oldu toparladık çok şükür.
- 07-08-2022, 22:08:15girdigim işlerde zarar ettigim olmadı çok şükür.ama 1 kez uygulama satın almak için,1 kez de niche site kurulumu için dolandırıldım.birisinde 5k,digerindede 3 yada 4k tl vermiştim ve ikisindede karşılıgında hiçbişey alamadım
onun haricinde herhangi bi para kaybım,zararım olmadı bu güne kadar çok şükür.
