• 07-08-2022, 18:15:10
    #1
    Yeni bir ev satın aldım içinde kiracı var çıkmasını söyledim ama çıkmıyor. Eski ev sahibi ile sözleşmesi Aralık ayına kadar devam ediyor ve sözleşme yaptığı eski ev sahibi öldü. Ben kızından satın aldım. İçinde oturan kiracı Afgan uyruklu ve hiç bir şekilde anlaşamıyoruz. Nasıl bir yol izlemeliyim ?
  • 07-08-2022, 18:15:41
    #2
    Döverek çıkartın
  • 07-08-2022, 18:15:59
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adresini pm at bana
  • 07-08-2022, 18:16:01
    #4
    Aynısını bizde yaşamıştık kiracı çıkmayacam diye tutturdu mecburen evi satmak zorunda kaldık
  • 07-08-2022, 18:16:50
    #5
    Afgansa dövüş serbest
  • 07-08-2022, 18:16:56
    #6
    Sağlam bir dayak şart
  • 07-08-2022, 18:17:05
    #7
    GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir ev satın aldım içinde kiracı var çıkmasını söyledim ama çıkmıyor. Eski ev sahibi ile sözleşmesi Aralık ayına kadar devam ediyor ve sözleşme yaptığı eski ev sahibi öldü. Ben kızından satın aldım. İçinde oturan kiracı Afgan uyruklu ve hiç bir şekilde anlaşamıyoruz. Nasıl bir yol izlemeliyim ?
    Oturma izni var mı ? Belki yurda kaçak girdiyse şikayet ederek deport ettirirsin.
  • 07-08-2022, 18:18:15
    #8
    GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir ev satın aldım içinde kiracı var çıkmasını söyledim ama çıkmıyor. Eski ev sahibi ile sözleşmesi Aralık ayına kadar devam ediyor ve sözleşme yaptığı eski ev sahibi öldü. Ben kızından satın aldım. İçinde oturan kiracı Afgan uyruklu ve hiç bir şekilde anlaşamıyoruz. Nasıl bir yol izlemeliyim ?
    Selam hocam aynı süreci yaşadım çok araştırdım,
    Ev üzerinize geçer geçmez noterden kiracıya ihtarname çekin (en geç 1 ay içinde olması gerekiyor diye biliyorum)
    İhtarda büyükşehir sınırları içerisinde başka eviniz olmadığını ve kendinizin oturacağını belirtin(benim yoktu öyle yaptım)
    Kış ayı olduğu için ben 3 ay süre vermiştim verilen süre sizin takdiriniz mi bilemiyorum bir bilene sormak lazım.
    3 ay sonunda boşaltmazsa ihtarnameyle tahliye davası açıyorsunuz 6 ay içinde boşaltıyorlar.

    Orman kanunları uygulayın diyen arkadaşlara bence kulak asmayın, zira özgürlüğünü kaybeden insan herşeyi göze alır. Haberlerde görüyoruz neler olduğunu, adalet geçte olsa geliyor.
  • 07-08-2022, 18:18:21
    #9
    Yapacak birşey yok hocam maalesef. Görsem dövecek kadar kinliyim bunlara fakat onlarda sözleşme yapmış parasını vermişler. Eski ev sahibinizin hatası maalesef bunu bilerek almışsınızdır.