GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni bir ev satın aldım içinde kiracı var çıkmasını söyledim ama çıkmıyor. Eski ev sahibi ile sözleşmesi Aralık ayına kadar devam ediyor ve sözleşme yaptığı eski ev sahibi öldü. Ben kızından satın aldım. İçinde oturan kiracı Afgan uyruklu ve hiç bir şekilde anlaşamıyoruz. Nasıl bir yol izlemeliyim ?
Oturma izni var mı ? Belki yurda kaçak girdiyse şikayet ederek deport ettirirsin.