
Siteyi sanırım gündem oldukları için korkudan kapattılar ancak web archive kaydına ulaştım ;
https://web.archive.org/web/20220806.../odtufans.com/
Siteyi wix ile kurmuÅŸlar
sitenin ana sayfasına iban koymak nedir yahu.site sahibi ablamızında bilgileri her yerde var yarın ters kelepçe fuhuştan alınır içeri.
keşke siteyi kapatmasalardı çok üzgünüm şu an ağlayarak yazdım konuyu

ODTÜ lü olmak ayrıcalık bu ülkede 