Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar zeki ODTÜ lü olmak ayrıcalık bu ülkede
kesinlikle öyle keşke siteyi kapamasalardı, bu haber karşısında ağlıyorum şu an